Cieľom stavby bolo umožniť návrh konštrukcie mosta tak, aby počas jeho výstavby došlo k čo najkratšiemu obmedzeniu premávky na existujúcej diaľnici D1. Most po vybudovaní vyhovuje nivelete D1 a zároveň sa umožnila aj budúca úprava nivelety diaľnice pri jej kompletnom rozšírení umožňujúcom zväčšenie kapacity, s výmenou konštrukcie vozovky. Výsledkom stavby je dopravné prepojenie medzi diaľnicami D1 a D4.
Mostný objekt na diaľnici D1 na km 15,313 pozostáva z dvoch samostatných dilatačných celkov, každý celok prevádza jeden jazdný pás diaľnice D1.
Pre stavbu mosta je nutné preložiť nadzemné vedenie vysokého napätia, ktoré sa nachádza v bezprostrednej blízkosti diaľničného telesa na pravej strane . Súčasťou stavby je stavebný objekt prípravy územia pre stavbu, ktorý zahŕňa plochu pre stavebný dvor, manipulačné pásy pre staveniskovú dopravu a pre technológiu stavby mostu. Mostný objekt je situovaný v extraviláne. Okolitý terén je rovinatého charakteru. Územie pod mostom tvorí teleso jestvujúcej diaľnice D1, ktoré bude v mieste mosta odstránené a nahradené mostným objektom. Pod mostom bude prebiehať navrhovaná diaľnica D4. Mostný objekt zabezpečuje prevedenie diaľnice D1 nad diaľnicou D4. Z dispozičného a statického hľadiska bola navrhnutá dvojpoľová rámová konštrukcia. Premostenie je riešené dvomi samostatnými mostami, každý pre jeden dopravný smer diaľnice. Rozpätie je pre ľavý aj pravý most približne 16 metrov.